FERNANDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)(L)(L)



SUPER! TÄIUSLIK! PARIM! jms :D:D:D:D:D:D:D:D
Ma olen täiesti haigelt õnnelik xD Oli ka aeg, et Fernando parima stardipositsiooni saaks! Ja õnneks ei varjuta mu õnne miski, kuna ka Felipe on täiesti okei!

Sa tõenäoliselt ei kujuta ette ka, kuidas ma täna närvitsesin x) Kord Fernando aja pärast ja siis hiljem Massa seisundi pärast... pidin ju RTL'i vaatama, sest TV3 ei kanna kvalifikatsiooni otse üle... Saksakeelsest mölast ei saanud ma midagi muud aru, ainult seda, et nad räägivad muudkui Massast. Masendav! Mul olid närvid nii püsti, et... you have no idea!
Ja siis kui TV3'st hakkas, siis ma jooksin kahe teleka vahet, et eestikeelset ka näeks x) õnneks polnud teisi kodus, seega ma sain elutoa telekast ja oma telekast F1'e vaadata + internetist nende sektoriaegasid :D



Üleüldse üritati täna mu närve ära süüa, sest oli aega 7 minutit kvalifikatsiooni alguseni, kui tuli ÄIKE ja elekter KADUS ÄRA! ma helistasin L-e ja kurtsin oma kurba saatust, sest fakt, et just ennem kvalifikatsiooni elekter ära läks, oli lihtsalt uskumatu. See tundus nagu nad üritaksid mind meelega kiusata või midagi. Umbes 10 peale kvalifikatsiooni algust tuli õnneks elekter tagasi^^ mingi Q2 ajal kadus elekter uuesti korraks ära, aga tuli õnneks suht kohe tagasi. Siis muidugi Massa crash... ja Fernando ajad.... kuidas ta jälle muidugi Q2s viimasel minutil aja kirja sai. Ta ajab mind sellega nii närvi! Kui ta seal ju vea teeb, siis on kõik p*rses nagu on heaks näiteks Saksamaa GP kvalifikatsioon.
Ja lõpus veel see, et keegi ei tea, kas Fernando aeg läheb kirja ja kas võitjaks tuleb Webber, Vettel või Alonso. Halloo?! Tegemist on motospordi KUNINGLIKU SARJAGA! Kuidas nad endale üldse selliseid vigu lubada saavad? :/

Aga õnneks 1:21.569 ja Fernandito oli esimene! :D *still doing happydance!*
¡Mi cari es el mejor! ¡Siempre y para siempre!

Ma olen nüüd paari viimast F2 sõitu EuroSport'ilt vaadanud ja viimane kord Brands Hatch ringrajal Inglismaal... noh, kui ma esimene kord vaatasin, siis jäi mulle loomulikult silma sini-kollane auto (kuidas siis muidu, eks?:D) ja eks ma Surtees'ile siis kohe ka cheerisin...muidugi ka sarja üldliidrile Andy Soucek'ile, aga talle seetõttu, et ta on hispaanlane xD
Eelmisel nädalavahetusel... vaatasin sõitu... vihma sadas... neil oli sõita 19 ringi.

Oh issand, nüüd blogi kirjutamise vahepeal vend koju täiesti hüsteerias. Tema olla kukkunud. Näoli vastu maad. Rattaga. Kulm, pea, nina, käeseljad ja randluu täiesti ära kriimustatud. Ta ei saanud absoluutselt aru, millest ma rääkisin, aga ma niikuinii rääkisin pigem tema tähelepanu kõrvale juhtimiseks. Tema aga küsis kogu aeg: "Kas on katki ka? Kas on katki ka?" Andsin talle peegli, et ta näeks, et verine pole, aga kriimustatud küll. Ikkagi küsis edasi. Puhastasin haavad ära ja andsin talle suhkruvett. Tema aga kogu aeg: "Ma ei saaks nagu hingata. Ma ei saaks nagu hingata." Ja siis ta oksendas endale suhkruvee sisse. Ja vannitoa kraanikaussi. Ma vabandasin ja ütlesin, et pean ära minema, muidu hakkan ka ise oksele. Just great. Ja siis ta päris ema järele. Kogu aeg. Väitsin, et sa ju tead, et ta on R juures grillimas (praegu kallab vihma, ma ei tea kuidas nad grillivad xD) ja teda pole mõtet koju kutsuda, sest sa oled vaid kriimustatud. Täiesti effis. Täna on mingi kaose PÄEV?! I agree: Oh, happy day!

Anyway. Back to F2.
3. ringil katkestati sõit, sest vihma kallas nagu oleks keegi ämbriga neile vett kaela kallanud. Rada kuivas aga üsna kiiresti ja varsti toimus ka uus start. Veidi hiljem tuli turvaauto rajale, sest toimus veel paar "toredat" crash'i. 10. ringil aga sõitis rajalt välja Clarke. Otse vastu rajapiirdeid ja üks tema auto tagarehv tuli ära. Henry Surtees oli just sel hetkel õnnetuskohast möödumas ja ta sai rehviga vastu pead. Saab veel enam valel ajal VÄGA VALES kohas olla? Ta kaotas teadvuse ja sõitis teelt välja. Punased lipud loomulikult. Natukese ajapärast anti uus start. JÄLLE. Sõidu lõpuks võitis Soucek.
Surtees aga viidi medpunkti, kust ta toimetati haiglasse, kuid midagi tema päästmiseks teha ei andnud...



Mis värk viimasel ajal on? Surmad/õnnetused kogu aeg? Minuga ÕNNEKS pole veel midagi juhtunud...

Oi....jälle on kahtlaselt pimedaks läinud.... raudselt hakkab jälle äikest tulema :/ samas mulle meeldib äike. Kuni äike muidugi elektrit ära ei võta! Eriti F1 ajal!

Nüüd on õige aeg kasutada L (või tegelikult Twilighti-Edwardi) fraasi:
Be Safe,

T

P.S! Kaks päeva veel... KAKS!!!

0 comentarios: