"Enséñame a olvidar"


"Enséñame a olvidar"
El Sueño de Morfeo
Cosas que nos hacen sentir bien

Yo nunca olvidaré
Como dijiste adiós
Nunca lo olvidaré
No importa, estaré bien,
Te dije y sé que te mentí
No he vuelto a ser quién fui
No consigo aceptar
Que todo se acabó
Ven y devuélveme la esperanza

O enséñame a olvidar
Enséñame a vivir
Sin un motivo por el que hacerlo
Y dime qué, qué fue lo que faltó
En qué me equivoqué
Dime que todo fue un mal sueño
Y despiértame

Yo nunca imaginé
Que hubiese un final
Nunca lo imaginé
Ya lo superarás dijiste,
Y aún no lo logré
Pero lo intentaré,
Lo tengo que aceptar
Si todo se acabó,
Ven y devuélveme las ganas de seguir

O enséñame a olvidar
Enséñame a vivir
Sin un motivo por el que hacerlo
Y dime qué, qué fue lo que faltó
En qué me equivoqué
Dime que todo fue un mal sueño
Y despiértame

O enséñame a olvidar
Enséñame a vivir
Sin un motivo por el que hacerlo
Y dime qué, qué fue lo que faltó
En qué me equivoqué
Dime que todo fue un mal sueño
Y despiértame

Despiértame...
Dime que todo fue un mal sueño
Y despiértame...
O enséñame a olvidar

~*~*~*~*~*~

"Õpeta mind unustama"

El Sueño de Morfeo

Ma ei unusta kunagi
Kuidas sa jätsid hüvasti
Ma ei unusta seda kunagi
Pole midagi, ma saan hakkama
Ütlesin ja tean, et valetasin sulle
Ma ei ole olnud see, kes olin varem
Ma ei suutnud leppida
Et kõik oli läbi
Tule ja too mulle tagasi lootus

Või õpeta mind unustama
Õpeta mind elama
Ilma ühegi ajendita seda teha
Ja ütle mulle, mis jäi puudu
Milles ma eksisin
Ütle, et kõik oli vaid halb uni
Ja ärata mind üles

Ma ei uskunud kunagi
Et sellele tuleb lõpp
Ma ei uskunud seda kunagi
Sa said juba üle sellest, mida ütlesid
Ja mina pole siiani seda saavutanud
Aga ma proovin veel
Ma pean sellega leppima
Kui kõik on läbi
Tule ja too mulle tagasi soov jätkata

Või õpeta mind unustama
Õpeta mind elama
Ilma ühegi ajendita seda teha
Ja ütle mulle, mis jäi puudu
Milles ma eksisin
Ütle, et kõik oli vaid halb uni
Ja ärata mind üles

Või õpeta mind unustama
Õpeta mind elama
Ilma ühegi ajendita seda teha
Ja ütle mulle, mis jäi puudu
Milles ma eksisin
Ütle, et kõik oli vaid halb uni
Ja ärata mind üles

Ärata mind üles
Ütle, et kõik oli vaid halb uni
Ja ärata mind üles
Või õpeta mind unustama

0 comentarios: