I screwed up. I always screw up. Always.
M võib olla kukkumisest peapõrutus... ja ma ei helistanud emale, kui M koju tuli. Miks? Sest kuna ta vaid kriimustusi täis oli, siis ma ei osanud midagi hullu karta, arvasin, et ei ole vaja helistada. Sain seetõttu hullema peapesu. Ja süümekad. Miks mina alati valesid otsuseid teen? Gaash, ma olen loll.

Florast saime A-ga täna uue kirja. Nimelt kui esimene kord kirjutasime, siis oli treener kusagil välismaal Eesti naiskonnaga.
Nüüd aga pidid tüdrukud "suvepuhkuselt" tagasi olema ja trenni tegema hakkama jälle. Meid kutsuti siis ka sinna. Ma järgmine nädal küll minna ei saa, kuid arvan, et ülejärgmine kindlasti lähen kohale. Vaatab, mis saab.

Emps leidis mulle täiusliku töö. Nimelt assistendi ametikohale Hispaania Majas. Ma peaks keelekursuste kohta infot jagama ja õpilastega suhtlema, keskuse asju ajama jms... Kahjuks tähendaks see seda, et kooli ajal on mul veel töökoht... Peaks muidu vist uurima, kas ma sobiksin, kuigi kardan, et ma võtan endale järgmiseks õppeaastaks liiga palju kohustusi :/

Mil besos,

T


Feliz aniversário, Nelsinho! :*

0 comentarios: