¡Dios! Felipe koomas, Fernando mehaanikute idiootsuse tõttu täna ka midagi ei saavutanud ja fakt, et tal rehv minema lendas.... Oiiiiiiiii! Surtees sai ju REHVIGA vastu PEAD! Sellest veel vähe oli? Kui Fernandoga midagi juhtuks... ¡madre de dios! ma ei taha sellele isegi mitte mõelda! Mulle siiralt piisab Felipe pärast end ogaraks muretsemiseks, mul ei ole vaja, et Fernandoga midagi juhtuks!
Fernandol oli esimene stardipositsioon. Mida sa veel tahad? Ta sai hea stardi ja kasvatas vahemaad oma üli-mega-kerge autoga. Kõik tundus täitsa hea olevat. Kuni boksipeatuseni! =) Ma ei jõua seda lollust ära imestada! F1s EI TOHI REHVID MINEMA LENNATA! Mis teil kõigil viga on?! Ta oleks võinud oma enda auto rehviga vastu pead saada! Ma oleks teid kõiki viimseni nii maha löönud, et teist midagi alles ei jää, no kidding!
Felipe on järgmised 48 tundi veel koomas^^ ja ta ei pruugi sõita hooaja lõpuni^^
Ma lähen nii murest halliks!
Kui ma isale Massa olukorrast rääkisin, siis tema kommentaar ajas mul vihast juuksed püsti. "Mis ta siis kihutab nii, eksju?" Ma vahtisin esialgu tummalt, sest selline kommetaar samal ajal kui Felipe on RASKES SEISUNDIS, kuid STABIILNE, aga KOOMAS! Kuidas ta üldse võis? Nii?! Asi ka mille üle nalja visata!
Ja siis veel banaaninäo võit. Oiiiiiiiiiiii! Mul on siiralt kahju, et Kimi teda kinni püüda ei saanud. ¡De verdad! Aga tema kiituseks peab siiski ütlema, et ta tegi väga head tööd :) Vähemalt midagigi positiivset.
Ja nüüd on nii pikk paus F1s... Ma ei tea kaua ma seda kannatan xD Mul pole nkn kunagi mitte midagi teha.

Midagi positiivset ka tulemas on? Kardetavasti mitte :/ Ma olen küll mõnus enesehaletseja, kuid ma arvan, et minu jaoks ei ole küll midagi head tulemas xD Sest mina olen....well....mina.

Espero que você melhore logo, Felipe!
(L)

T

0 comentarios: